SKOLUPPGIFT-Träffas via nätdejting eller på riktigt?

.
.
.
.
.
Gör det här som en skoluppgift för jag är inte lika mainstream och använder microsoft word!
Att träffa sin partner via internet tycker jag verkar lite konstigt. Men om vi bollar med tanken att det kan sluta väldigt bra för en del så verkar det ju dumt att inte ens ge det ett försök.Jag tycker att det är exakt lika bra att få träffas på internet som i verkligheten eftersom att det gynnar en hel del folk.

Det finns ju visserligen en hel del nackdelar och fördelar som med allt annat här i livet. Vad jag menar som tillexempel på en nackdel är att alla kanske inte har den sociala kompetensen att gå ut och träffa folk i verkliga livet och känner sig självsäkra och starka bakom skärmen och det kanske är precis hur motparten vill se hos personen i fråga, att sen träffas kan vara mycket lättare då man redan har pratat och "känner" varandra till viss del, man kanske visserligen inte vet allt om personen men man kanske vet grundläggande fakta om personen.

En nackdel med att träffa pesonen i fråga på internet är ju att det skulle kunna vara någon annan än den som personen utger sig för eller har fuskat med profilen och säger en hel del saker om sig själva som inte stämmer alls.

INTE KLART OSVOSVOSVOV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0